måndag, september 17, 2007

Forma Hantverk alster...

...precis som utlovat

Spänn fast plånboken för här kommer mina alster med Forma Hantverks nya underbara papper.

[Klicka på bilderna för större format]



Inspiration till snögubbarna har jag fått från paperpiecing gudinnan Åsa/Badanka,
men mallen till snögubbarna har jag ritat helt själv.
.


Inspiration till blommorna har jag fått från Peterlina.

Inspiration till rosetten har jag fått från Nilla.
.




Tack för titten.

Nu blir det mer pyssel...
.
Har målat massor med Magnolia och Hängel motiv och nu är det dags att få gjort lite kort... *jag pysslar sakta*
.
...dessutom så måste jag starta hjärnan för att få någon idé till finalbidragen på scrappiz. *å-hu-jeda-mig*
.

17 kommentarer:

Carina sa...

Oj så mycket FINT!!! Både papper och kort. Var får du alla idéer ifrån?! :-)

Peterlina sa...

Oj vilken massa fina kort! Du är verkligen kanonduktig!

Monica sa...

Milda makter, vilka fina saker!

gunilla/nilla sa...

Oj vad glad jag blev när jag såg alla nya fina kort som du gjort. Du är skitduktig bara så du vet. Bara älskar din stil på kort!! Har tittat flera ggr och kan inte sluta titta. Skulle vilja ställa lite frågor men det är svårt såhär. Men en sak måste jag dock fråga hur gjorde du rosetten eftersom du fick den tjockare på ngt ställe, så snyggt! Ser fram emot fler fina alster från dig.
Kram på dig/Gunilla

Anna Göransson sa...

Mycket fina kort du gjort och pappren är oxå fina, vill ha :)

tess sa...

förstår bara inte hur du kan få till det.. blir så jädrans SNYGGT allt du gör!! Attans bananer. Duktigt!!

Malin sa...

Fantastiska kort o annat! verkligen fint. Det rosa kortet med blommorna är ju såå snyggt. Tack för inspirationen. Malin

Anonym sa...

Åh vilka fina kort du har gjort. Måste defenitivt göra ett besök till Forma Hantverk efter detta.

Maria (mek73)

petra/paradise sa...

åååh!! dina alster år ju bara föööör läckra!! *beundrar massor*
Du är så otroligt duktig!! vilken ära att fått göra lite kort åt forma Hantverk =)
Du är kalasduktig vännen!!!
Stor kram till dej!

Aase/ängel60 sa...

Vilka underbara kort du gjort, verligen fint papper också...
Kram Aase

KarinSN sa...

e är så fina att jag blir alldeles handlingsförlamad juh! hur ska jag kunna göra dessa fina saker rätt när ojojoj, ja, heeeelt ljuvliga kort!

plumpen sa...

Bara älskar kortet med snögubbarna. Stod och tittade på det i gbg. Kan du inte lägga ut mallen på scrappiz;) pleeease

Augusti_73 sa...

SUPERfina julkort!!! SNögubbarna var himla söta! =)

Helen sa...

Väldigt fina kort och layouten också:) Håller med om att det är underbara papper!

Åsa/asamia sa...

OJ så mycket fint det var här inne nu, tack för att du visar oss.
Du gör underbara kort!

Elisabet sa...

Många fina kort här.

Scrapjo sa...

Mums filibabba vilka otroligt snygga kort du har gjort!!!