lördag, september 29, 2007

{grrrr]...

...att jag aldrig lär mig.

Jag borde ligga och sova nu. Har inte gått och lagt mig före kl. tre på natten hela den här veckan. (+ kanske några veckor till... ) Fastnar ju så lätt framför datorn eller med pysslet.

Jag är så nervös för imorgon att jag inte kan somna. *piggpiggpiggelin* Få se om jag tar mig upp imorgon bitti. Ska upp om fem timmar. *suck*

Vad ska man egentligen ta med sig på en scrapträff.

Ja, jag ska skriva en packningslista ;) och sen ska jag banna mig sova.

Nattinatt

4 kommentarer:

Augusti_73 sa...

Ha så himla skoj på träffen!!! *avis*

/A

Aase/ängel60 sa...

Hur var det? Inte så farligt va..... Fick du med dej allt, eller saknade du ngt. Tror att man tar med sig alldeles för mycket...
Detta var min andra och jag är så nöjd, vad kul att träffa dej, och du gjorde en underbar LO. Kärleksfull!!! Hoppas du kan komma den 20 okt också. Hade varit sååååå roligt. tusen kramar från Aase

SasSa sa...

Kom heller inte i säng så tidigt så jag är rätt mör nu, men men.
Så kul att träffa dig igen! Hoppas det blir blir fler gånger.
Underbar Lo du gjorde! Så vacker och stämningsfull.
Ja, det är alltid svårt att veta vad man ska ha med. Jag glömde massor. Åh hade med sånt som inte behövdes. Kommer nog alltid att vara så med tror jag. Fortsatt trevlig helg.
Kram SasSa

Åsa/asamia sa...

Hoppas du får en bra dag på scrapträffen!
Ser att du fått finfina stämplar av din flickvän också - sååå sött av henne.