fredag, september 21, 2007

Här var det dött...

... och bloggen gapar tomt.

Jag tror att mina sista krafter gick åt till Forma Hantverk alstrena och besöket på mässan förra helgen.

Jag har målat och målat men längre än så här kommer jag inte...
det tar bara stopp.


Ingen inspiration... men vet ni vad??! Jag var en sväng på Magnolia idag och gissa vad jag köpte?! Tre nya stämplar att måla... *skratt*

Kanske kommer det något kort...

nån dag närmare jul...

men bara kanske... ;-)

Ha en jättebra helg allihopa.

9 kommentarer:

mek73 sa...

Åh vad du är duktig på att färglägga. Ska bli kul att se vad det blir för kort.

Kram
Maria (mek73)

Zarah sa...

Men ÅH vad fint du målar!! Superfint! :D

KarinSN sa...

Jag tror man ska göra det man mår bra av utan att känna press på att det måste "bli" eller vara något. Måla på, fint blir det :-) Avis på att du kan för det gör verkligen inte jag .) Nä, ingen press, en sak i taget och gör det du mår bra av.Och jag är fortfarande impad av dina Forma kort.

Petraso sa...

3st nya säger då det borås är farligt......

Gillar paraply tjejen och hon med byxor under kläningen

Aase/ängel60 sa...

hej blir så imponerad av alla dina målade grejer.......... Det kan inte jag, måste testa.
Ska på scrapträff nästa lördag i Borås, ska du? Kram Aase

Lintis sa...

Vad härligt att se så många målade motiv samtidigt.

tess sa...

jättefint gumman!!
Kram

Angela sa...

Oj vad du har målat! Det kommer nog komma av sig själv sedan att du bara börjar göra kort med dom, då är det väldigt skönt att ha ett "litet" lager med färdigmålade stämpelmotiv! FINT färglagt!

Maria sa...

Åh, så vansinnigt snyggt du färglagt! Jag gillar verkligen hur du klippt runtom så en del av motiven sticker ut "utanför kanten" - den idén måste jag helt sonika norpa!

Du är en stor inspirationskälla och jag njuter av att kika in i din blogg och se dina alster! Sen gillar jag ju allt annat du skriver om också - och så är jag lite smygkär i söta Yatzy!

Ha en skön dag!