tisdag, september 25, 2007

Här var det lite scrappat...

Jag har gjort en layout till Vixxxans minicrop efter den här utmaningen. (Jag gillar bingo...)

Det är för övrigt min tionde layout och för att fira det så ska jag ha en liten (lång)tävling. Återkommer till det imorgon... *spännande*

Det är min snygga lillasyster som är på fotot.

[Klicka på bilden för större format]

Använt material: Bazzil, mönstrat: Daisy D´s, Lisa Ottoson design, MME, Basic Grey. Journaling ticket: Jenni Bowlin. Chipboard från Basic Grey och American Crafts, bokstavsstickers: Karen Foster. Svart akrylfärg: Making memories. Övrigt: Fluid Chalk, Zig photo pen, vanligt svart penna, häftklamrar, Basic Greys pappersfilar, fotofix och scrappy glue.


Ha en bra tisdagkväll.

Ps. Fortfaaaarande migrän *suck*

2 kommentarer:

Hedda_94 sa...

Wow, ursnygg layout!!!
Såå snyggt foto, och härligt med så många papper.

Augusti_73 sa...

Guuuuuud så fina färger!! Supersnygg LO!
Trevlig helg!

/A