söndag, september 16, 2007

Mässan i Göteborg...

Det blev en heldag på Svenska Mässan för mig, mamma och Jennie. Vi hade jätte trevligt.

Det var mycket folk, varmt och en massa underbara pysselsaker. Förutom att jag höll på att svimma så gick det ganska smärtfritt. Får panik när det är så trångt, massa folk och varmt. Mamma tyckte att jag såg lite väl blek ut där ett tag, så vi gick ut en stund och passade samtidigt på att tömma bankkontot lite till... hihi.

Jag fick handlat allt som var viktigt på min inköpslista och även lite extra godsaker.
  1. EZ-foam
  2. Stämpelrengörning
  3. mönstrade papper
  4. Bazzil
  5. Primablommor
  6. Easers nya journaling stämplar


4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va massa fint du handlat!
Ska bli så kul och kolla in allt pyssel du kommer göra... gillar dina val av papper....

kram
petraso

Åsa/asamia sa...

Åh vad mkt fint du köpte, förstår att ni hade en hemskt kul dag på mässan! Lessen att jag själv inte fick åka.

petra/paradise sa...

trevligt med lite shopping! är inte det minsta avis!! ;P
Såg kortet på forma Hantverks sida!! Guuuuuuu säger jag bara!!! Vilket kort!!! Vill du ha min adress? *blink* ;)
Må gott vännen!!
kram Petra

tess sa...

mysigt med mässan i gbg! plus att du köpte massa fint till pyssel! ;)