fredag, september 14, 2007

Regn, regn, regn...

...hösten har kommit till Borås

Vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Det har sina orsaker... Jag har haft fullt upp med att pyssla. ;-)

Har haft nöjet att jobba med Forma Hantverks sprillans nya papper som för övrigt är helt underbara.

Var precis och lämnade mina alster till glada uppdragsgivare. 7st kort, en layout och en altered ask har jag fått ihop. Dom blev jättenöjda *superduperglad* Har varit lite nervös över om mina alster är "bra nog".

Tyvärr kan jag inte visa bilder än, det kommer nästa vecka... men om ni inte kan vänta tills dess och ska till mässan i Göteborg så ta en sväng till Forma Hantverks monter så kan ni ta er en liten titt (och inhandla dom fina papprena).

Nu ska jag kura upp i soffan med en filt och te (har varit ute och gått i ösregn).
Vi ska kolla på fotboll, Sverige - USA, jättespännande!!

Puss och kram

Ps: Imorgon är det mässa *tjohoo*

3 kommentarer:

Zarah sa...

Jaaaa! Visst är de ljuvliga, deras papper!? :D

gunilla/nilla sa...

Ska du på mässa, det vill jag också. Mina pengar skriker att dom vill bli använda på nya pysselsaker. Nyfiken på vad det är för fint som du skapat väntar med spänning på att du ska lägga ut dom här. Du gör så underbart fina saker. Kul med kommentar på min blogg, glad!
Ha en underbar helg kram på dig/Gunilla

KarinSN sa...

Ja, visst är Formas grejer Ljuvliga!!! Mums, ska bli kul att se vad du hittat på :-) Själv tänkte jag sätta mig ihelgen och göra lite julkort :-) Själv missar jag mässan så jag väntar spänt att få se bilder på dina kort :-)