torsdag, september 06, 2007

Strålande solsken...

...och tre glada busprickar

Solsken, en trip till Skene, myspys med hundar och trevligt sällskap. Det kan inte bli mycket bättre.

Så här kommer ännu ett jätte långt inlägg med bara en massa kort på söta prickiga hundar.

[klicka på bilderna för större format]

Judith attackerar Noah. Kolla in hans förvånade min. *skratt*

Noah fortfarande under attack.

En glad Noah kommer rusandes.

Och här kommer sötnosen Judith. Mästarinnan på att pussas.

Sist men men inte minst, Yatzy som har blivit så vuxen.

Alla tre i full galopp. Kolla in hur Noah springer rakt in i Yatzy.

Vattenpaus. Så söt tunga.

Judith och Noah myser i gräset.
Noah´s sätt att charma tjejerna var att rulla sig på dom.
Yatzy poserar så fint för mig när vi var och letade efter en pinne.

Här har Noah och Judith snott pinnen från Yatzy.

-Hallå det är min pinne! -Nej det är min pinne.

Mums jag får ha pinnen för mig själv.
Noah ville helst tugga sönder den. Gott med pinne! Massa fibrer.

Yatzy är så nöjd så nöjd. Äntligen är pinnen min, bara min.

Alla tjejer på Noah. Teamwork av Judith och Yatzy.

Lotta får vara med på pusskalas.

Japp det var fotona för den här gången. Lyckades hålla antalet under 20 stycken i alla fall. *skratt*

Visst är dom underbara?

9 kommentarer:

Anonym sa...

ALLA bilder utom den sista var såå fina *S* Tack för att ni kom ner, det är så kul att träffas och låta jyckarna leka av sig... Ha det bra! Kram från oss "Skenetomtar"

paradise sa...

Va söta de små prickiga varelserna är!! *tihi* =)
Det gör inget att du inte skrivit vännen, jag har varit så jäkla dålig själv!!
Knappt hunnit vara vid datorn något alls =/

Kalassött kort du gjort i det förra inlägget!
kram Petra

paradise sa...

Såg förresten att de publicerat dina kort & lo´s på scrappiz i bloggen!!! KUL!!!!! =D

Anonym sa...

Unerbara bilder!!! (förutom den sista då *S*) Hoppas vi ses snart igen! Kram från "Skenegänget"

Carina sa...

Albumet finns hos Magdas.se att köpa, ett annorlunda och kul album. Det ingår även i sept månadspaket där som jag tåtat ihop :-) Alla papper, band, blommor och vita rub-ons ingår också i paketet samt pappren till asken! Asken var jätterolig att göra så det ska du absolut testa.
Ha det gott!

jenny & noah sa...

Jättehärliga bilder! :)

Den när alla 3 kommer springandes och Noah springer rakt på Yatzy var min favorit, hihi.

Verkligen kul att ses! Det är bara att säga till när Yatzy vill se "Noahs" sandtag också :)

Ida sa...

Hej heeej!

Jag har messat men du har ju inte på telefonen, så nu hoppas jag att du ser detta i tid...

Spelning, vart, när, hur?
Vill du att jag ska hålla dig i handen så finns jag här för dig. =)
Hör av dig!

Puss o kraaam!

Augusti_73 sa...

Superhärliga foton! Gillar speciellt de där hundarna kommer rusande rakt mot kameran!

Anita Hagen sa...

WOW, FANTASTISKE bilder. Så utrolig bra å få bildene sååååå bra når vov'sene er i bevegelse hele tiden *imponert*

Takk for alle koselige kommentarer du legger igjen i bloggen min. Sånt varmer og gir inspirasjon. Så tusen tusen takk!

Klem Anita