fredag, oktober 12, 2007

Happy friday...

...och det firas med en layout *skratt*

Ja, här kommer en till layout, den här gången med Lena och Johanna spelandes gitarr.

Därav titeln "Jam sessions".

[klicka på bilderna för större format]




Lena har sin första lediga helg på en månad. *jippie*
Funderar på om vi ska åka till Ikea kanske. Värmeljusen är nämligen slut och det är ju katastrof. Får väl åka dit och köpa 5paket med ljus så räcker det kanske till jul. Eller tror ni att 500st ljus räcker tills dess? *skratt*

Vi skulle behöva lite annat smått och gott också, typ flyttlådor.
Jag vill rensa!!

Vi har så mycket prylar (läs: skitsaker som man aldrig använder) överallt. Jag behöver rensa garderoben och byrån. Det är så fullt att det knappt går att stänga... Sen har vi ju projekt vinden också. Det går nämligen inte att komma in längre än en meter. En rejäl höststädning behövs.

Rapporter kommer om mina planer blir av... ;-)

Ha en bra fredag och helg!
kramelikram

8 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Åh vilken härlig LO!

Monica sa...

Snyggt! Hoppas att du är i full gång med utrensningen. Jag ska snart fortsätta själv. Bara en liiiten bloggrunda.

Ewonne sa...

Vilken cool LO!!!!

//Ewonne

Karin sa...

Snygg LO i härlig färgkombination!!

tess sa...

som vanligt alltid lika förbenat snyggt..
synd med prickarna och att det fick bli småpojkar istället.. haha.
kram

Karin B sa...

Hoppas att ni haft en skön helg! Jag värmeljusen brinner snabbt upp :-D Smygg layout!

Aase/ängel60 sa...

Vilken fin LO. Kom du till Ikea.... Hos mig räcker inte 500 värmeljus så speciellt länge :)
Skulle också behöva shoppa lite. kram Aase

Augusti_73 sa...

COOL LO! Gillar att du satt rubriken på fotot.