onsdag, oktober 10, 2007

Har sajten blivit kapad?

...eller terroriserar Muhammed bara mig?

Jag kan inte komma in på Magdas.se, är det någon annan som kommer in där? Eller får ni också upp saker om Muhammed och att vårt land är hatat? Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta...

Varför hackar man in sig på en scrapbooking sida? *förbluffad*

Någon som har ett bra svar på det?

Undrar om Muhammed tar emot beställningar nu? I så fall så undrar jag om Ali Edwards nya bok. Jag vill hemskt gärna ha den nämligen.

Ps. Jag kan ta paketet mot postförskott om du inte tar emot kort där i himlen.

.

7 kommentarer:

Peterlina sa...

Nej jag kommer inte heller in. Och... ska man skratta eller gråta?

Petraso sa...

Scrappingens genomslags kraft är Större än vi tror ;)

AnnaB sa...

Det har tydligen varit massor med hacker-attacker från Turkiet mot just servrar i Sverige under de senaste dagarna och jag tror inte de siktade in sig speciellt på just Magdas, utan de var nog bara en sida i mängden... men visst är det knasigt.

Zarah sa...

*gapskrattar*
Nä - jag får bara ett directory error... Muhammed blev nog trött?

tess sa...

*asgarv*
tror du han skickar mot postförskott då? tveksamt tror jag =/

ang sidan så står det bara:

Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

inget muhammed grejsimojs..

kan du lägga upp lite frågor igen? eller du vet sånt du funderar på när du inte kan sova.. =)

Carina sa...

Stämmer att Magdas blivit hackad...skittrist. Fick också världens chock i morse...Som om Annette inte har nog med att fixat till våran DT träff under helgen så kommer detta också...

Aase/ängel60 sa...

Intryck= lugn, fundersam, finurlig en person som ger frid och lugn i sällskapet..... och har så mycket i sig. Som hon kanske inte alltid visar. Kramis