måndag, oktober 08, 2007

Hoho....

...någon hemma?

Man skulle ju kunna tro att jag har gått och dött eller något liknande eftersom det är så tyst här. Inte ett endaste inlägg på en hel vecka. Men som ni säkert har listat ut vid det här laget, så lever jag.

Har knappt haft tid att sätta mig ner och surfa runt... Gjorde precis en snabbrunda på diverse olika bloggar. (massa nya fina saker)

Vad ska jag mer säga?!... *hmm*

Diverse fakta om veckan som gått kommer här nedan.

Vi har haft fullt upp. Har inte varit utanför lägenheten så här mycket på evigheter. Älskar höstfärgerna som fullkomligt exploderar överallt.

Pysslat har jag också gjort, men inga kort. Kort känns som det tråkigaste i hela världen just nu.

Jag har köpt en ny vinterjacka, en mössa och några tröjor. ;-)

Jag har kommit på att jag har en liten crushMarta. Hon måste vara världens bästa kvinnliga fotbollsspelare. Hon är grym.

Huvudvärken kommer och går... typ varje dag.

Jag är sur på finaltävlingen på scrappiz. Sudda ut ansikten på det där sättet. Snacka om att förstöra helhetsintrycket och allt för att det ska vara så anonymt som möjligt. *grrr*

Om folk är så dumma att dom röstar efter person och namn så får dom väl göra det. Personligen så tycker jag att sudda ut ansikten inte hjälper till att hålla tävlingen så rättvis som möjligt. Jag tycker inte om sudd.

Sist men inte minst, Yatzy fyller 2 år idag. :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att jag vaknar upp lite mindre sur imorgon(idag).

3 kommentarer:

tess sa...

höst är mysigt! massa kuliga saker att fota :P
Grattis yatzy på födelsedagen, hoppas dina mattar ger dig nåt smarrigt! =)

kram kram

Lena sa...

Och det gjorde du....inte riktigt lika sur idag:)
Älskar dig!

Aase/ängel60 sa...

Hoppas du slipper huvudbry med huvudvärk. Kolla in på min blogg du är "tagged" Kram Aase