måndag, oktober 15, 2007

Playdate...

...med snyggingen Noah

I lördags så hade Yatzy en liten playdate. Det är tur att Jenny och Jonathan flyttade hit med Noah så att dom kunde visa oss "Boråsare" runt i Borås.

Yatzy fick upptäcka ett helt nytt ställe, nämligen Bråt, som är ett skjutfält. När det inte är skjutövningar så är det öppet för allmänheten. Det var verkligen ett paradis för hundar. Stora fält att springa på och roliga grus/sandhögar att hoppa och busa i. Hundarna lekte för fullt. Att det kan vara så roligt att leka med en planka... *skratt*

Lena gjorde värsta "tricket". Hon blev nämligen nermejad av både Yatzy och Noah när dom kom springandes i full syra. Hon ramlade raklång ner i marken. Mitt hjärta hoppade upp i halsgropen. Jag blev jätte rädd.

Lena har nämligen ett knä som är sönder och med den smällen så var jag säker på att det hade gått av... men som "tur" var så lyckades hon landa på sin axel. Bättre att landa på en frisk axel än ett trasigt knä, eller hur?!. Hon har fortfarande ont i axeln men den är ju i alla fall relativt hel.

Lena tyckte att vi (jag och Jenny) var dåliga fotografer som inte fick spektaklet med på bild. Där stod vi båda två med "hightech" kameror och inte ett endaste kort... *asg*

Här kommer lite bilder från äventyret...

[klicka på bilderna för större format]


Yatzy hälsar på en helt ny prick, Malte som vi aldrig träffat förut.

Här kommer dom i full syra, sekunden efter så har dom mejat ner Lena.

Lena efter smällen. Lite yr i bollen.

Spring, spring, spring i benen.

Kärleksnafs?!

Noah har hittat en planka.

Dragkamp om plankan är roligt!

Att bita sönder plankan är också roligt.

Äntligen är plankan min.


2 kommentarer:

jenny & noah sa...

jag har faktiskt inte hunnit med att ladda upp mina bilder men jag tror inte att det blev någon bild på lena-fallet ;)

fina bilder! gillar "kärleksnafsbilden" :) och ja, tänk om det bara behövdes en planka för att bli lycklig ;)

jättekul att ses, det gör vi gärna om!

Zarah sa...

Grymma foton, som vanligt! :D

En blomma till Lena, med önskan om snabb återhämtning:
@-->-->-----