söndag, november 18, 2007

Ett litet julkort...

...har jag lyckats knåpa ihop

Edited [Ny bild inlagd 19/11]

Det känns verkligen både i fingrar och huvud att jag inte har gjort kort på länge. Det känns som jag har glömt bort hur man gör. Lyckades få färdigt den här precis och nu är det sängen som hägrar.

Ska värma upp vetevärmen, krypa till kojs, lyssna på ljudbok och kurera min huvudvärk. Det är helt underbart att somna till ljudbok. Det är som när man var liten och mamma läste godnatt saga. Himla mysigt.

Det är nästan så att jag längtar efter att gå och lägga mig för då får jag lyssna på mina böcker :)

Har lyssnat klart på alla Camilla Läckbergs böcker och jag får medge att dom är väldigt bra. Jag är positivt överraskad. Sen är det ett stort plus att Katarina Everlöf är den som läser.

Här är kortet i alla fall...
.

.

Godnatt

8 kommentarer:

tess sa...

Åhhh.. sicken söööt!! :D

Angela sa...

Underbart fint kort! Roligt att få se ngt nytt från dig igen!

Eva sa...

Jättesnyggtkort.

yngla sa...

Gulligt kort! Absolut inga tecken till ringrostighet på det :)

Petraso sa...

underbart! ringrostig det syns inte..... gör nu58 st till ;) *asgarv*

Hur funkar Buggen!!!

Kul!!!

Anonym sa...

underbart sött julkort!
har saknat dina kort
hoppas huvudvärken går snart bort,så
vi kan göra julkort tillsammans.
ska göra mjukpepparkaka o amerikanska blåbärsmuffins med philadelfia ost MUmS
GOTTIGOTT
LOVE YOU/mamma

SasSa sa...

Görfint kort Helena! Du göör såå fina kort alltid!
Krya på dig och huvudet.
Kram SasSa

Anonym sa...

Nog är hon "go" Petraso!!!skratt
kram/ mamma