tisdag, november 20, 2007

Ett till julkort...

...bara 34 dagar kvar till julafton

Det här kortet gick betydligt lättare att göra och det var definitivt roligare också.

Fingrarna och huvudet börjar värmas upp :)

Nu när jag räknade antalet dagar som är kvar till julafton så fick jag smått panik. Det är ju så mycket jag vill hinna göra. Massor med julpyssel, baka och annat mysigt.

Ska försöka göra ett julkort om dan, för att sedan sälja så att jag kan få ihop lite julklappspengar. Mamma vill säkert köpa några... *skratt*

Här kommer kortet... (Fick äntligen använda nya biography alfabetet. I'm in lööööv.)

Papper från maja design. Stämplar från magnolias månadspaket,
frimärksvågen från easer, runda cirkeln från hänglar.
Färglagd med distress ink. Övrigt: massa fluid chalk, 3D lack,
snöflingestans, QK circles + biography alfabet,
natursnöre, vit sakura gellyroll pen och svart penna.
.
Nattinatt
.
.
PS. Shit vad klockan är mycket nu. Ooops.

5 kommentarer:

tess sa...

Meeeeen, *vill oxå kunna* dom är så jädrans söta så jag tror jag blir knasig! Älskar dom där "gubbarna" :P

Jennie sa...

Vilket jättemysigt kort =) Jag längtar tills vi ska göra julgranskulor *ler* Å baka lussekatter =)

Kram kram

Anonym sa...

håller med tess, underbara, design by helena,nog är det nåt speciellt med dina
kort. puss mamma

Lia sa...

great card you made, love the stamps you used

Marie sa...

Underbart julkort!! Tack för inspirationen!! :)

KRAM