onsdag, november 28, 2007

Ett vitt julkort...

...för jag VILL ha en vit jul

SWE scrapbook hade en jätterolig utmaning där man skulle scrappa bara i vitt(!)... Jättesvårt, men såklart var jag tvungen att testa.

Man måste ju utmana sig själv att tänka utanför ramarna lite då och då. Och glad är jag för det, för det visade sig vara en riktigt inspirerande utmaning.

Så mitt vita julkort kan ses på härSWEscrapbooks hemsida. Tjohoo! Första gången jag har blivit publicerad. *glad*


kramar i massor

22 kommentarer:

Augusti_73 sa...

Ett av de finaste julkorten jag sett!!

CamillaE sa...

WOW, vilket underbart julkort!! Jag ÄLSKAR det!

Helena sa...

Jättefina kort du gjort.
Snyggt med bara vitt.
Kram/Helena

Rebecca sa...

som jag skrev på deras blogg när jag såg det i morses.
Vilket fint julkort...
den som hittar det i brevlådan måste verklgien bli superglad!

Aase/ängel60 sa...

Underbart! Hur har du gjort de ljuvliga bokstäverna jul???
Kram Aase

Linda - knorrigt.com sa...

Underbart!!

Ellison sa...

Sååå fint kort!!

uniquelyme/Gunilla sa...

Men herregud, jag smäller av så snyggt!

Sosofofie sa...

Heeelt underbart! Vad jag skulle jubla om det kom ett sånt julkort till mig :-) Kan hända att det är det snyggaste julkortet jag sett!

SasSa sa...

Jamen gud va snyggt det är!!! En tio poängare. Grattis till publiceringen.
Kram SasSa

Petraso sa...

detta kort är helt fantastiskt!!!!!!

eldh sa...

Åh! Det här kortet är ju bara såååååå snyggt!!! / Elin

monica sa...

Grattis till publiceringen!!! Underbart vintrigt =)
*kram*

tess sa...

ord överflödiga.. riktigt snyggt!!!

cattis sa...

Åååååå...helt underbart!!! Tror inte jag skulle fixa att göra ett helt vitt julkort!
Och Grattis! =)

Lily sa...

Ja, jag håller med alla här ovan! En riktig fullträff! Jag har aldrig sett ett finare julkort.

Malin sa...

Så läckert!! jättesnyggt med bara vitt i olika nyanser. Kram Malin

Annyt sa...

Jag har ALDRIG sett ett vackrare kort! Det är fantastiskt..

Lina T sa...

ditt kort är helt makalöst vackert, så otroligt stämningsfullt o inspirerande!

Zarah sa...

Wow...! Jag är... stum av beundran!

muhren sa...

underbart!

Kram Linda

AnnaB sa...

Ditt julkort är verkligen HEEEELT fantastiskt! Och alla andra dina julkort är förresten också superfina!