onsdag, november 07, 2007

Åh... Grey´s anatomy...

...får mina fingrar att klia

Helenas konstiga egenskaper, del 1:

Jag är så vansinnigt nyfiken, så nu efter grey´s avsnittet så var jag tvungen att kolla på nätet vad som händer näst. Jag kan inte hålla mig. Jag måste ju bara få veta vad som kommer att ske...

I dagens avsnitt har jag skällt ut alla killar. Dumma McDreamy, dumma Alex, dumma George. Dom är idioter hela bunten. Fast jag fick lite ro i själen när jag läste vad som kommer att hända i säsong 3 och delar av säsong 4. Jag är svag för "happy endings".

Om jag läser en riktigt bra bok, vare sig den är sorglig eller jätte spännande så kan jag ibland läsa sista kapitlet bara för att få veta att allting kommer att ordna sig, sen kan jag fortsätta läsa utan ångest.

Ungefär så är det med Grey´s också. *skratt*

PS. Vem tycker ni är snyggast i Greys? Lena tycker Dr. Burke, jag har alltid haft McDreamy som favorit men måste nog nu medge att Alex Karev står högst på listan. Han ser sådär lagom bad boy ut men har ändå ett hjärta av guld.

Jaja, nog med trams för idag.

tjingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du skulle tycka Allison var snyggast ;) gilar dreamy....men karev är också hunk..

Scrapjo sa...

Finns det nåt bättre program än Grey's Anatomy egentligen? Man vill liksom aldrig sluta kolla, det är bara såå bra. Själv tycker jag att Alex är grymt snygg, och han tycks bara bli snyggare..Ojoj, kan knappt bärga mig till nästa avsnitt. Och förresten, när jag ändå är här så måste jag tala om för dig att jag är riktigt impad av din scrapstil och tycker du gör grymt snygga grejer! Ser alltid fram emot dina uppdateringar och kollar in ofta :)

anaber sa...

Min favvis: drKarev eller farlige drSloan som helt plötsligt visade upp en helt annan sida i gårdagens avsnitt.

Jag är precis som du, kan inte heller hålla mig från att läsa recaps och spoilers i serierna jag följer. :-)

Leia sa...

Meredith skulle kunna få skicka hem veterinären hon ratade till oss...men vi skulle inte ha något emot att få hem Dr House heller med posten......