tisdag, november 20, 2007

Åååååååååh....

...dreggeldreggel varning

Var precis och hämtade mitt paket från Scrapperiet, som för övrigt är en av mina absoluta favorit affärer.

Bland all cardstock så fanns även dessa ljuvligheter som jag har beställt.


October Afternoons papper är så läckra!! Lägg till lite bokstavsstickers och labelstickers från Scenic Route och Heidi Swapps Block alfabet stickers så är lyckan total.

Nu måste jag gå och klappa på dom lite till.

Hallå, jag behöver en haklapp. *skratt*

3 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Visst är de ljuvliga, förstår dej precis..... Min absoluta favorit just nu är Senic Route. Åhhh va de sista är ljuvliga KOm från scrapperiet i förra veckan....Klappat på dem mycket ;)
Visst är vi lite knäppa men det är rätt skönt det också.
//STOR KRAM Aase

tess sa...

klappa på dom? :D ja.. jag säger då det..

tess igen sa...

tänk om man kunde få nåt fint julkort hemskickat med nån söt "gubbe" ;P
eniro är en bra sida för att hitta adresser *skratt*