onsdag, november 14, 2007

Jonas Gardell...

...en tillfällig gäst i ditt liv

Vi var och kollade på världens bästa Jonas idag. Det var hur bra som helst.

Det roligaste var när han bad fotografen från Borås tidning att komma att sätta sig på scenen för att kunna ta bättre foton och fotografen vägrade. Han bara gick därifrån. *asg* Han var tydligen lite rädd för Jonas.

Undrar vad dom kommer att skriva i BT imorgon?, fotografen blev ju kvällens återkommande skämt.

Det var min femte gång jag såg honom. Jag såg Livet tre gånger, Väckelsemötet en gång och nu den här. Han är lika rolig varje gång.

Jag älskar hans böcker, texter och sånger. Han kan vara både rolig och hjärtslitande allvarlig. Han är helt enkelt bäst.

Nästa gång han drar ut på turné med en ny show så ska vi banne mig sitta på första raden, på förnedringsraden som Jonas säger. Jag längtar redan.

3 kommentarer:

tess sa...

*ASGARV* fotografen vågade inte komma upp på scenen alltså
*skratt,skratt o åter skratt*
det tyckte jag var riktigt roligt! Sicken fegis! =) synd man inte har BT så man kan läsa repotaget :D

aha, nu hänger jag med vad mammsingen köpte, det var ju en smart kap! =) norrmän dessutom ;)

Aase/ängel60 sa...

Ledsen att jag missade detta.....Det hade visst varit kanonbra sa de på jobbet.
Japp, scrapträff i januari återkommer om datum.....Kram aase

Angela sa...

Ååh jag blir allt lite avundsjuk nu! Ångrar att jag inte gick... fast skoj att det var bra!