torsdag, november 08, 2007

Kors i taket...

... jag har gjort ett kort

Det var verkligen länge sedan jag gjorde ett kort. Lusten till kortmakeri har varit försvunnen men nu har jag fått klart ett kort till Magnolias julkortstävling. Så på söndag lämnar jag in mitt kort på mässan.

Håller nu på och gör en julgransprydnad. Ja, jag vet att jag sa att jag skulle hålla mig ifrån tävlingar eftersom det inte är bra för mitt psyke, men jag har inte kännt mig pressad med dom här två tävlingarna. Håll tummarna att det förblir så.

Bilder kommer, men inte än.

3 kommentarer:

Petraso sa...

Åh va synd att jag är där på Lördagen.... då får jag ju inte gissa vilket som är ditt... Tycker att det är bra med dolt namn.... fast...du kommer nog gissa vilket bidrag som är mitt... Du brukar ju kunna göra det ;)

Kram kram eftersom vi *snyft* inte ses... ta nu och pyssla lite när du är på träffen ;)

petra/paradise sa...

"heja Helena" "heja Helena" Hoppas du kammar hem hela tävlingen i helgen!!! =D
Det fixar du så fina kort som du gör!!!! *blinkar*
Du är så söt vet du det?! Jag blev toppenglad för inlägget du skrev *ler fånigt* ;)
kraaaam Petra

tess sa...

men julgransprydnad alltså? jag vill oxå kunna juh :(