tisdag, november 27, 2007

Snö, kalla vindar...

...och ett litet blått julkort

Äntligen har snön kommit till Borås. Gjorde min första snö-ängel för någon dag sedan. Hur mysigt som helst.

Nu hoppas jag bara att det håller i sig. Jag vill ha en vit jul.

Jag vill kunna göra snögubbar, snölyktor och åka pulka :) Jag vill höra knastret under mina skor och sen gå in i värmen och dricka varm choklad och mysa under en filt.

Barnet i mig kommer alltid fram när det är snö ute... *skratt*

Det är något magiskt med snö...

7 kommentarer:

Malin sa...

Håller med dig, det är så mysigt med snö. Hoppas det blir riktigt kallt o snö så den får ligga länge! och inte bara "slaska" bort som den så ofta gör här hos oss. Kortet är hur fint som helst, du inspirerar med dina fina alster! jag har länkat dig i min blogg hoppas det är ok? Kram Malin

Petraso sa...

Åh va fint gillar färgerna massa.... Åh den stämpeln skulle jag ha köpt den är sååååååååå fin!

Hilde sa...

Har lagt merke til flere av dine kort inne på Scrappiz, du er utrolig dyktig!! og til inspirasjon for meg.
Spesielt likte jeg dette siste her!!

Ha en fin dag!

Hilde

tess sa...

Åhh!!! Vad mysigt det var med så mkt blått på kortet!! *love blue* =)

så ni har inte fått snö förrän nu till borås alltså.. hmm.. där ser man. Inte för att man bor i Norrland på nåt sätt men här (jönköping) fick vi snö i helgen.. så det så..
Men du.. när det är snö ska man gå i ide.. jävla årstid :D

Anna sa...

Här är en till som gillar att leka i snön. :O)

Ljuvlig julkort du har gjort.

Vinterkramen Anna

Karin sa...

Massor av fina julkort här hos dig!! Det här blåa kortet är helt underbart...jag gillar blått.

Petra/paradise sa...

Ditt kort är lika fint som ALLA din andra kort!! *beundrar*
De som får dina kort kan skratta sej lyckliga! *smått avis* ;)
TAck för söta ord på min blogg! *glad*
Att frosta av frysen gör man ju inte frivilligt! Men faktum är att jag åxå flyttat fram det minst ett år, å nu kände jag att jag banne mej inte får plats med något mer där inne + att det ligger en massa gammalt där inne å skräpar.
Slängde mycket och ooooj vad mycket mer plats jag fick! =D
Så jag rekommenderar starkt till en avfrostning så här innan jul =)
MÅ gott!!!
Å du, jag håller mej du..snön är uuunderbar! (fast helst när man är inomhus) ;)
kram Petra