lördag, december 01, 2007

Alvedon, julpynt...

...och bekännelser

Jag har blivit sjuk igen *suck*

Jag har inte ens orkat städa och julpynta... och imorgon är det första advent. Jag älskar julen och är helt tooookig i julpynt. All julpynt brukar komma fram redan i slutet av november. Håll tummarna att jag blir frisk tills imorgon så jag kan ta fram städhandskarna och få till julstämning.

Tack för alla fina underbara kommentarer om mitt vita julkort.

Det värmer mitt hjärta.

Blir så glad att ni tyckte om det. Sprudlande glad!...

stora kramar/
sjuklingen som har julfeber

.
PS. Jeff Buckleys Hallelujah går på repeat här hemma. Tack gode gud att Andreas åkte ut. (Ett riktigt hallelujah moment.)

Min Idol favorit är helt klart... Daniel Breitholtz. God damn vad han är snygg. (jag har haft en crush på honom ända sedan han satt i juryn i Fame Factory.)

Inga kommentarer: