onsdag, december 05, 2007

En stor inspirationskälla...

...och en gudinna på att scrappa

LottaR är en stor idol i det här hemmet! Jag är ett hängivet fan som suckar djupt av lycka varje gång hon visar en ny layout.

Första gången jag såg hennes verk var i samband med mitt första besök på Magnolia. Där på väggen hängde några av hennes layouter och jag var mållös. Jag stod där säkert i en kvart och bara tittade.

Lotta är så duktig att det inte går att beskriva i ord! Förutom hennes enorma talanger i paperpiecing och att scrappa så är hon grym på att rita.

Ville bara dela med mig av denna underbara inspirationskälla.

Fler alster finns att se på scrappiz, men man måste dock vara medlem för att kunna kika runt i galleriet. Men jag lovar att det är värt besväret.

Här kommer mina tre senaste LottaR favoriter:






3 kommentarer:

Marie/Sockergrynet sa...

Ja LottaR är hur duktig som helst och imponerar alltid! :)

AnnaB sa...

Ja, Lotta är alldeles otroligt inspirerande och duktig!

Monica sa...

Verkligen inspirerande! Jag önskar att jag kunde rita som hon... :-) (Jag undrar om Tomten hörde det???)