fredag, december 21, 2007

Happy Friday...

...och glöm inte att kolla på "på spåret" :)

En försynt Lena kommer in i sovrummet och frågar,
-Slår du ihjäl mig om jag sätter på Magnus Uggla?

*fniss*

Mina "hatobjekt" inom musiken är följande:
Jimmy Jansson
Per Gessle
Magnus Uggla

Så nu är det bäst att sätta igång med fredags städningen så att jag inte behöver lyssna på Magnus Uggla hela kvällen, för det är nämligen Lenas bästa städmusik :)

Fredagen till ära bjuder jag på en fin poster som jag hittade på stan.


Ha en jätte mysig fredag!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Men jisses vad lustigt Helena! Jag tyckte väl jag kände igen affichen... Det är en god vän till mig som lät trycka upp den för snart ett år sedan(han är konstnär och hade utställning på sina verk, utställningen hette just så!)Här ser ni en bild från "Mölas" konst!
http://www.galleriibacken.se/jan07.html
Ha det fint i juletid! Kram Lotta & Judith

Ann aGöransson sa...

Kul, gillar inte heller dessa artister...
Kikar förbi för att önska dig God Jul och ett GottNytt År.

Kram Anna

Zarah sa...

*hehe* Låter som MINA hatobjekt...!!

God jul, tjejen - hoppas att ni får det riktigt mysigt i stugan och att inte frk Prick äter upp all maten! ;)

tess sa...

Så sant som det är sagt.
God Jul o Gott Nytt År på er!
O Yatzy får väl en röd liten rosett runt halsen i år? =P
kram kram kram