måndag, december 31, 2007

Mellandagsscrap...

...det blev hela två layouter *wow*

Sassa hade mellandagsscrap den 27:e december och oj vad roligt det var. Trevligt sällskap i form av både scrappare och Sassas söta familj. Lars var duktig på att servera oss med både mat och fika. Deras son var bedårande söt. Jag blev störtförtjust direkt när jag klev in i dörren.

Jag fick klart två layouter mellan allt ätande, pratande och "kolla-vad-alla-andra-har-för-roliga-grejer". Det är mitt rekord. På min första träff fick jag klart en layout och nu på min andra träff fick jag klart två stycken. ;-)

Jag älskar scrapträffar och vill gå på många, många fler.

Här kommer layouterna:



Tusen tack till Sassa och hennes familj för den härliga dagen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Tack för trevligt sällskap på SasSas pysselträff, och dina LO:s blev supersnygga!!

Kram och ha det riktigt bra//Marie-Louise

Petraso sa...

Åh va skoj med Pysselträff.... Ska ha pysselträff i morgon längtar

Rimna sa...

Den övre lo´n är bara helt underbar!!!

Lotta sa...

Ja, det var en trevlig dag. Härliga LOer du fick ihop. Har nu övat lite här hemma på att "kladda" akrylfärg runt kanterna. Tyckte jag fick det rätt bra...........tills jag nu tittade lite närmare på dina. Jag får på aldeles för mycket färg. Du får sån härlig och mjuk "kladd". Men jag får väl öva på.....
Hoppas vi träffas på fler täffar. Det är ju bara såååå kul:)

SasSa sa...

Hej vännen!
Har gjort en lift av den underbara lo om dig själv- Insikt. Hoppas det var ok. Tycker den är såå läcker.
Kram SasSa