måndag, december 17, 2007

Sista julkorten...

...för i år i alla fall




7 kommentarer:

Anonym sa...

Och, de är allihopa Miiiiiiiiina!!!!!
Underbara/kram mamma

Rimna sa...

Jag blir helt matt av dina fina kort, foton och layouter... Så mycket fint du skapar! Är här och tassar på din blogg nästan dagligen, blir så inspirerad av din härliga stil!
Tack för att du delar med dig!!

Är det okej om jag länkar till dig??

tess sa...

"dumma" mamma som får alla gudomliga julkort!!! *fniss*
och jag får inget! *gråta syndaflod*

Åsa/asamia sa...

Härliga kort, sitter och bara tittar o beundrar dem...helt underbaaaara!!!!
www.asamia.blogg.se

Linda sa...

hej! jag är helt tagen av alla dina fina alster. jag undrar bara var du har fått tag i god-jul-stämpeln på det här kortet. den är verkligen helt underbar!

Linda sa...

.. den på kortet längst ner där på den bruna tagen menar jag ;)

HelenaK sa...

Linda- Det är en Inkido stämpel. Storyhouse, Stämpelgården, Magdas är några som säljer Inkido stämplar. Hoppas du hittar den.