söndag, januari 20, 2008

Allergisk?

Till min stora förtret så tror jag att jag är allergisk mot min nya hudkräm!

När min bodybutter (den med nötter) tog slut så tänkte jag hippa till det och prova en ny sort... Det blev passionsfrukt och nu kliar mina ben som attans. Kan säga att jag är inte alls glad. Dessutom så luktar den alldeles för starkt. Undrar om man kan reklamera den?

Så nu har jag lärt mig en viktigt läxa, "prova aldrig något nytt". *skratt*

nattinatt
/kli-iga Helena

PS. Nu ska jag gå och tvätta mina ben.

PS2. Kände att jag var absolut tvungen att dela med mig av mina bekymmer och min viktiga insikt. :)

3 kommentarer:

jenny & noah sa...

Är det bodyshops bodybutter? Jag har nämligen den med passionsfrukt och den luktar inte alls starkt så det kanske finns en möjlighet att det är något fel på den du har?

Hihi, kände bara att jag var tvungen att försvara passionsfrukten för det är min favorit! :)

badanka sa...

Du...Gå tebax å säg till:) de lönar sig oftast..
Åkej de blir skisser då;)

Dani sa...

Känner igen mig en del i det du skrev, jag har ganska känslig hy och varje gång jag använder en annan hudprodukt än det jag brukar får jag jätteutslag som kliar, för att inte tala om hur det svider...du kan bara föreställa dig hur jag ser ut då ;-) ingen vacker syn....så jag håller med : Lika bra att hålla sig till det man känner till ;-)

Kram Dani