söndag, januari 06, 2008

En ny låt på repeat...

...och då menar jag verkligen på repeat

Elin Sigvardssons nya album landade i brevlådan i början av veckan. Jag är fast och totalt kär i nya skivan. Elin tar fram ljuva minnen.

Men låten som har fastnat som klister i mina öron är "Saviour", det är duett med Magnus Carlsson från Weeping Willows << (Behöver jag egentligen säga mer?)Jag kan inte förklara i ord hur bra låten är. Jag är mållös och förförd!

Lyssna på låten här.

Delen där Magnus sjunger... "So when you fall into my arms, into my bed don't you go falling any deeper than that. Don't hold me to close, keep my away from your heart ´cause I don't want it to fall apart..."

...den delen är ren och skär njutning.

3 kommentarer:

Zarah sa...

Tack för tipset! Älskar också hennes musik. :)

tess sa...

njae.. tror jag hoppar över att lyssna, men textraden du skrev var ju fin =P

Lotta sa...

Japp, kan inte annat än att hålla med. Den är GRYM!