lördag, januari 19, 2008

Ett litet tips...

...så här mitt i natten

En av mina absolut favorit bloggar just nu är [i]lovelife. Hon skriver vansinnigt roligt, nu speciellt om hur det är att ha en nyfödd bebis hemma. Tycker om att läsa att allt inte enbart är rosa moln, flufffluff och bedårande utan att det faktiskt är en stor omställning och att det är jobbigt ibland. Allt med glimten i ögat och med en stor portion humor. *me like*

Hon är också en fantastiskt artist. Skulle gärna vilja ha en av hennes tavlor i mitt hem.

Till höger i hennes blogg under categories så har hon även massa bra tips om vad man kan göra med färgpennor, pasteller, akvarellpennor osv. Väldigt inspirerande. Jag ska testa alla förslag minsann. :)

Check it out. Hoppas ni blir lika inspirerade som jag.

pusspuss

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Tack för att du tipsade ;0)
Hoppas din helg blir bra, och att du hinner få tid att skapa.

Petra/Paradise sa...

oooh!! resa till Thailand säger du!? Det hade jag då ingen aning om! Men guu va skojsigt!!! (är inte det minsta avis..*vissla*) ;)
en massa nytt fint att titta på här i bloggen!!
Fotot på din lilla prickikorv där hemma (med mössan) slår ju allt!! SÅ fantastiskt söt krabat!!!! *hihi*
NU ska jag in å kolla på bloggen du rekommenderade!
Må gott å trevlig helg på dej!
KRAM Petra