onsdag, januari 09, 2008

Grammisgalan...

...från min synvinkel

Bäst:

+ Daniel Breitholtz min när Lasse Stefanz äntrar scenen.
+ Lars Winnerbäcks uppträdande.
+ The Hives tacktal.
+ Att bästa låt blev - "Om du lämnar mig nu" med Lars Winnerbäck & Miss Li
+ Efva Attlings nydesignade grammispris.
+ Maia Hirasawas upptrände.
+ Att Adam Tensta+ crew hade på sig fina Amnesty t-shirtar där det stod "Close Guantanamo".


Sämst:

- När Lasse Stefanz äntrar scenen. *urkh* (Jag tog ut Yatzy på en kissepaus.)
- Carl Bildt *dubbelurkh* (Vad i hela friden hade han på sig?)
- Att Lars Winnerbäck inte fick fler grammisar.
- Att Mange Schmidt var nominerad i så många kategorier. (Tack och lov vann han inget pris.)


2 kommentarer:

tess sa...

jag snyftar oxå över att Winnerbäck inte fick mer =(

Tina sa...

Lasse Stefanz som är så bra!