måndag, januari 28, 2008

Åh vilken dag...

...jag har fått underbar post

Jag blev väldigt förvånad när jag fick en avi med posten. Genast sa jag till Lena -Men jag har inte beställt något, jag lovar. *skratt*

Förväntansfullt gick jag och hämtade paketet. Det var ett litet bulligt paket och jag kunde inte förstå vad det var för paket.

Hemma öppnade jag det... och det var en RAK från underbart söta gulliga Anna/Augusti-73. Gissa om jag blev glad?! Hon hade skickat ett kort och dom där ursnygga håliga papprena till mig. Jag hoppade upp och ner och fnittrade hejdlöst. *skratt*

Ååååh jag är så glad.

Tack söta Anna!! Du gjorde min dag tusen gånger om.

Scrapvärlden är ju för underbar. Det finns så många kreativa, inspirerande, snälla, givmilda tjejer. Jag är så glad att jag hittade den här hobbyn.

Dessutom så vill jag tacka för alla awards jag har fått En stor tack kram till er alla! Jag kan inte välja ut bara 10st att skicka den vidare till. Så härmed skickar jag en stor varm kram till alla pysslare.

Ni förgyller mina dagar mer än ni kan ana.

1 kommentar:

Augusti_73 sa...

Jag är glad att du blev glad!
Trevlig resa!

/A