lördag, januari 12, 2008

Idag är en ny dag...

...så det så

Idag känns det inte alls lika farligt som det gjorde i natt. Det är inget allvarligt alls. Det var/är pyssel och stämpel relaterat. Jag vet att mitt beslut var det rätta, även fast det var svårt.

Jag får helt enkelt skaffa mig en ny dröm, eller jag har redan en ny dröm. Jag vill ingå i ett designteam för någon scrapaffär. (åh vad läskigt att uttrycka det och inte bara tänka det.) Jag blev lite svettig av att skriva det där. Dumma jantelagen.

Det är också ett av mina mål för 2008, att våga söka en DT-plats. Man förlorar ju ingenting på att söka eller hur? (Jag måste sluta vara så feg.) Jag ville söka till "the scrapbooknooks" designteam men jag vågade helt enkelt inte.

Jag har ju inte scrappat så länge så det känns fortfarande som jag är en nybörjare. Men snart har jag fyllt ett helt album med layouter :)

Jag vill våga mer.
Jag vill göra mer.

4 kommentarer:

Zarah sa...

Du borde vågat, för du är jättebra!! Om 6 månader är det dags igen - lova att du söker då?! :D

Fina-Nina sa...

Du är ju superduperduktig så det lär inte bli några svårigheter för dig att få en DT-plats! Jag kikar in här varje dag med förhoppning om lite ny inspiration :) och varje gång jag hittar nåt nytt inlägg blir jag lika glad!

Maria sa...

Våga satsa och vinn - jag är helt övertygad om att det finns en DT-plats som väntar på dig bara du tar klivet! *peppar och viftar med rosa pompombollar*

Anonym sa...

Du får ta lite av Kung Kalles filosofi.
JAG KAN, JAg är bäsT:)
För du gör underbara saker, Synd att
du har fått för mycket av mina gener,ler.Du, var stolt av vad du har
åstagkommigt, och tänk inte på vad du inte har gjort.
De är inte många som har varit hos drottning Silvia och Viktoria och tagit gemot priser, i din ålder ex.
Du har studerat iUSA,med betygen A rätt
genom./ mamma