torsdag, januari 24, 2008

{M.I.A}

...missing in action alltså

Har inte haft tid att blogga det senaste. :( Mitt huvud är fullt med resebestyr och annat som ska hinnas fixas innan måndag, för då börjar vi vår resa och åker till Uppsala.

Jag har pysslat lite varje dag, bilder kommer så fort solen tittar fram. Jag har satt ihop tre paket till vinnarna i min gissningstävling (det var ju på tiden) Det blev lite gott och blandat och en handgjord liten sak. Hoppas att ni kommer att tycka om dom. Bilder kommer också såklart efter att dom kommit fram till sina nya ägare.

Jag har lekt med akvarellpennor, jag har fuskat i projekt 365 (ärligt, det är inte så inspirerande att fota när det är gråare än grått ute). Jag har börjat skriva packningslista men resfebern har inte infunnit sig än. Det känns så overkligt att vi ska åka. Jag har liksom inte förstått det än. Jaja.. nog med babbel, nu vet ni att jag lever i alla fall.

Nu ropar Lena på mig och säger att jag får laga mat innan hon svimmar. ;-)

puss&kram hela dan.

3 kommentarer:

LisaMattias sa...

Så spännande!!

Hoppas att ni får en jättehärlig resa!

Kram från Lisa

tess sa...

jag undrar lite vart yatzy flickan skall vara? =D

kram

Augusti_73 sa...

Ser att ni ska på resa. Hinner du månne få post på måndag? *visslar*
Trevlig helg!