fredag, januari 18, 2008

postorder och resfeber...

Nu har jag lagt en mega beställning till H&M. Som vanligt blir det väl så att jag skickar tillbaks nästan allting eftersom allt ser så mycket snyggare ut på modellerna i katalogen. Men jag måste ha några klädesplagg i alla fall...

Vår Thailandsresa närmar sig med stormsteg, bara 13dagar kvar. *yikes* Det var inte länge sen som det var flera månader till resan. Vart tog all tid vägen? och vad hände med "jag ska bli smalare till resan"? *slår mig själv i pannan*

Skulle vara himla bra om jag fick tag på en bikini åtminstone men att prova kläder är rent ut sagt för jävligt. *urkh*

På tretton dagar hinner man ju inte så mycket så nu får jag sikta på att bli smalare till sommaren. Orkar inte med en sommar till när inga kläder passar och jag vägrar gå ut och visa mig bland folk.

Jag har ingen självdisciplin.

3 kommentarer:

Petraso galningen sa...

thailand era små grisar va underbart... inte Avis allt Älskar detta gråa väder är ju underbart *tror inte*

Jag hänger gärna med i bli smalare i sommar...

Vart ska yaty vara???
*snyft* thailand farligt för små vovar... mums mums sägeer det hhiii... lets party det är fredag... nej jag är inte full utan bara full i fan i dag!!!!

Kram*GILLAr dig massa*

Dani sa...

Va roligt att ni ska iväg till lite sol och bad. Vill också till värmen. Jag vet vad du menar med självkontroll. Jag har ingen alls. Efter mina två barn har jag lagt på mig 30 kg, och de vill inte bort ;-) Jag jobbar på det men det är skitsvårt. Tur att man har sitt pysslande som skingrar tankarna ;-)

Kram Dani

Lina sa...

Jodå, du har visst självdisciplin! har precis skrivit om min nya taktik i min blogg, hoppa på den vettja!