torsdag, januari 03, 2008

Projekt 365 dagar...

...dag ett, två och tre

[edited 5 jan 2008]





Det finns två olika varianter av Projekt 365 dagar. Den ena går ut på att bara ta foton på allt möjligt varje dag och det andra är mer inriktat på självporträtt.

Jag tänkte att jag skulle göra en blandning av dom här två. Jag skulle få krupp om jag var tvungen att ta kort på mig själv varje dag, samtidigt som det skulle vara bra med fler kort på mig själv eftersom det oftast, eller nästan alltid är jag som står bakom kameran.

Projekt 365 dagar är ett av mina mål för 2008. Jag vill utvecklas och lära mig mer om fotografering. Ska bli spännande och se vad det blir för olika slags foton och om jag orkar året ut?

Vad har ni för mål och önskningar för 2008?

puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul projekt! Själv skulle jag nog glömma av att fota varje dag. Kram Marie-Louise

tess sa...

alla kort är jättefina verkligen!!!