måndag, januari 28, 2008

Projekt 365...

... ett maraton inlägg

14/365 - Lena och Yatzy busar på fotbollsplanen.

15/365 - Semlor

16/365 - Jag sömnig i soffan.

17/365 -Yatzy älskar vindruvor.
18/365 - Bio+trevligt sällskap+ popcorn = lycka

19/365 - Mina nya pennor

20/365 - Yatzy testar kvaliten på mitt nya linsskydd till kameran.

21/365 Kalla dagar kräver en varm mössa.

22/365 - Favorit kopp+ favorit te = morgonrutin.

23/365 - Äntligen lite solsken och blå himmel.

24/365 - Yatzy är sur på sin mammarazzi.

25/365 - Ben & Jerry´s = mums

26/365 - Snö, snö, snö.

27/368 - Tre paket iväg skickade... :)

1 kommentar:

Sandy sa...

Hej!

Vilken underbar blogg, sida, alster och fäger! Jag hade din sida "bokmärkt" innan, men tappade bort den och blev så glad när jag hittade den nu igen! Det var faktiskt dina fina blommor, dem du målar så snyggt (!!) som fångade mitt öga när jag blogg-surfade... Du skrev förut, vad är din stil, och en detalj är nog bla de blommorna, för dem är du ensam om! Enkel modell, kanhända, men helt i särklass! (ska försöka imitera dem, men var inte orolig, jag kommer inte lyckas hälften så bra, men jag kommer ändå skriva vems design det är.)

Jag måste bara fråga, har du en väldigt bra kamera, eller ett bra fotomanipuleringsprogram (typ photoshop )? Jag måste köpa ny kamera och blir väldigt impad på skärpan och detaljerna i dina kort, förutom att du givetvis är en duktig fotograf o fångar ögonblicken... Tack för inspirationen, ha en riktigt skön helg!