måndag, januari 28, 2008

Resan har börjat...

... etapp 1 avklarad

Nu är vi framme i Uppsala. Yatzy ska bo här hos sin moster (Lenas storasyster) och hunden Leia medan vi är på semester. Jag kommer att sakna Yatzy så otroligt mycket men jag vet ju att hon kommer att ha det så bra här.

Etapp 2

På onsdag så tar vi oss till Stockholm. På Värtahamnen möter vi upp mina föräldrar och min lillasyster och tar båten över till Helsingfors. (Ååh underbara Finland. Jag ska föräta mig på Tupla choklad, Aakkoset godis och Jaffa dricka.)

Etapp 3

På torsdag spenderas några timmar i Helsingfors och sedan tar vi flyget mot Thailand. Semesteeeeer!!!

Underbart.

puss&kram
/nervösa Helena

6 kommentarer:

Lily sa...

Åh, så härligt! Hoppas ni får en underbar semester. Mycket värme och sol. :-)

tess sa...

Hoppas det blir en underbar semester!!! Det är du värd!!
skönt att jag nu vet vart yatzy ska vara ;)
KRAMAR

Monica sa...

Åh, jag hoppas att ni får en riktigt fin semester och att solen skiner på er! Och hjälp, vilket fantastiskt paket du skickade!! Tack för det omsorgsfulla arbetet med det yttre och allt jobb och all omtanke om det inre. Vilken tavla! Jag är otroligt tacksam. Tack, tack, tack!!!

Zarah sa...

Semester låter härligt!

...en annan härlig sak är underbara paket i brevlådan, från rara dig... TACK!! <3

Angela sa...

Åh Thailand, det låter såååå skönt... hoppas ni får en underbar semester!

Maria sa...

Åh, va det låter underbart med semester, sol och bad! Hoppas ni får en alldeles fantastisk semester! Mina föräldrar och farbror med fru flyger också till Thailand via Helsingfors imorgon, tänk om ni hamnar på samma plan? Hälsa dem i så fall! ;-)
Ha en härlig resa! Kram!