lördag, januari 05, 2008

Vinnarna i min tävling...

... och en trumvirvel tack

Zarah gissade exakt rätt på antalet layouter, 27 stycken.
Lisa och Monnah gissade närmast på antalet kort. Båda gissade på 88 stycken.

Ja så nu ska jag skicka iväg tre stycken paket. Problemet är att jag inte vet vad jag ska stoppa i paketen!?

Känns inte som att jag har så mycket roligt här hemma och plånboken är rätt så tom just nu. Vill ju att ni ska få fina paket.

Vad önskar ni er för något? :)

Skicka era adresser till heluna2@yahoo.com

Grattis och tack till alla som ville delta i min lilla tävling.

4 kommentarer:

Zarah sa...

Nähä?! Men vad TUFFT!! :D
*dansar glädjedans*

Jag önskar mig inget särskilt... Spetsar tycker jag om, om du har såna över - och blomgalen är jag... Blad har jag ont om och... Du - egentligen blir jag preciiiiiis lika glad för ett av dina fina kort! :D

tess sa...

dam da li dam dam daaaa *min trumvirvel*
Grattis vinnarna!!! =D

Monica sa...

Aha! Vad roligt!!! Jag säger precis som Zarah- inte behöver jag några saker, men ett av dina kort skulle göra mig jätteglad! Och grattis till er andra vinnare också. :-)

LisaMattias sa...

Kära nån - det här såg jag inte förrän nu!! Kul!!

Jag skulle bli så himla glad för ett av dina egengjorda kort *såååå underbara*

Annars spelar det inte så stor roll, men skulle det vara så att du har en del udda saker som ligger och skräpar (oftast köper man ju några för många av allt) så är det ju alltid roligt!

Tack för all inspiration du delar med dig av!!

Kram från Lisa