söndag, februari 17, 2008

Äntligen hemma...

...på svensk mark

Igår kom vi hem till Sverige efter att ha rest i 42timmar. Jag var helt slut när vi väl kom fram till Lenas systers lägenhet. Snacka om sömnbrist. Fy fan vad det är skönt att vara "hemma" igen. Det kommer nog ta ett par dagar innan man är helt återställd efter allt resande dock. Vi är båda helt matta, trötta och lite förkylda.

På tisdag åker vi hem till Borås. Jag längtar så efter alla mina pysselsaker . *skratt* Har två paket som väntar på mig också. *glädjeskutt*

Hoppas att ni alla mår bra. Uppdaterar och berättar mer när jag känner mig som en människa igen. Har massa foton att visa också.

kram på er så länge

PS. Äntligen ska jag få riktig vegetarisk mat. Är ganska trött på ris och grönsaker. Det är svårt att vara veggo utomlands. Vegetariskt i Thailand betyder lite,lite kött eller kyckling. *asg* Det ska bli mums med klyftpotatis, qourn filéer och sallad.

4 kommentarer:

Kif / CiF sa...

Hej

Du har blivit CardJacked! Kika in i bloggen Kort i Fokus så får du se =0)

Maria
DT-mamma KiF

Åsa/asamia sa...

Välkommen hem igen!Kul med paket som väntar, hoppas få se lite scrappat från dig snart igen nu när du är hemma.

Monica sa...

Kul att du är hemma igen!

Rimna sa...

Välkommen hem!

Har saknat dina alster!
Kolla in min blogg!

Kram