lördag, februari 02, 2008

Thailand...

...underbart

Vi ar antligen framme efter en valdigt laaang resa. Flyget gick bra, forutom nar vi mellanlandade i ett arabland. Dom var laskiga och sag farliga ut. Forvantade mig nastan k-pistar... *skratt*

Det varsta som hande pa flygresan var att nagon snodde mina fargpennor som jag hade kopt i Helsingfors tillsammans med en malarbok for vuxna. Nu kan jag inte farglagga min fina bok :(
Jag borjade nastan grata, nastan.

Vill ni veta mer om resan (Speciellt du lilla Kjuty. Saknar dig) sa kan ni ga in pa...

www.resdagboken.se

alias: YatzyPatzy

puss och kram
/bleka Helena

2 kommentarer:

petra/paradise sa...

HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT!!!
NJUUUUUUUUT vännen!! NJUUUUUT!!! =D
Kram Petra

tess sa...

skulle nästan kunna tro att du är blogg-besatt eller nåt. Man bloggar inte när man är på semester ;)
KRAM