torsdag, februari 28, 2008

tv-snack...

+ Åh vad skönt att jag inte behöver ägna mina fredagar till att kolla på idol nu när juryn har blivit "sparkad". Enligt min mening så var juryn halva programmet. Ingen Daniel Breitholtz, inget Idol. Så det så! (Man måste ju ha en skruv lös om man sparkar underbara Daniel.)

+ Private Practice (med vackra Addison från Grey's) har premiär ikväll. Ska bli spännande...

+ Lost är hur bra som helst. Vad jag älskar den serien. Jag är så nyfiken att jag spricker.

/Helena tv-nörden :)

PS. Hade inget annat att skriva just nu *skratt*

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag har tjuvstartat med Private practice och jag trot INTE du kommer bli besviken!1 ;)

KarinSN sa...

Tackar för rar kommentar :-) tutorial kommer ;-)

Malvina sa...

Tittade in på dina layouter. Jättefina.

Angela sa...

Tycker också det ska bli spännande med Private Practice... förmodligen blir det en serie att följa!

Lost ÄR sjuuuukt spännande!

//En annan tv-nörd ;)