söndag, mars 09, 2008

Bäbisar överallt...

...så här kommer två välkommen till världen kort

[*edited 23:32]
.




* Jag hade så bråttom när jag laddade upp foton på dom här korten så att jag glömde skriva att jag har liftat två kort och resultatet är det ni ser ovan. Jag kan inte ta åt mig hela äran. ;-)
.
Inspirationen till första kortet >här, och till det andra kortet >här.
.
Korten kommer från Stampin'Up. Jag kan varmt rekommendera att ta en titt i deras katalog för massvis med kortinspiration, och då menar jag verkligen massvis.


10 kommentarer:

Marie sa...

Helt underbara kort!!!!

Zarah sa...

Jamen dessa var ju nästan FÖR snygga?! Har du licens på att ge mig trånsjukan över diverse alster hela tiden, va va va va?! ;)

Emma sa...

Dina kort är bara helt underbara och jag älskar alla detaljer. *lägger på minnet*
//Emma

Dani sa...

Jättefina kort, gillar att du inte har andvänt dig utav stämplar.

Ha det gott
Dani

Magda/badkulan sa...

Jättesnygga kort!!!! Alltid lika kul att titta in i din blogg =)

yngla sa...

Så underbara kort! Härligt med så fräscha och oputtinuttiga bebiskort!

Anonym sa...

Jag kikar in för jag vill ju se bilder från er semester ju men jag fick ju se fina kort iaf:-) Otroligt toppenfina! Vad duktig du är! Hälsn Lotta & Judith

Petraso sa...

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Snygga !!!! och Va kul att se dig som inspiratör på kortskissen.....

Carina sa...

Helt underbara kort! Snyggt utan stämplar också. Går det att beställa från dom, har kikat in hos dem för länge sen men aldrig hittat eller förstått var man kan beställa deras saker??

Favvismaria sa...

Jättefina!