måndag, mars 03, 2008

The cat is out of the bag...

...hemlisen är ute



Varje vecka bjuds det på en skiss och underbara tolkningar från en hel drös med makalösa och inspirerande tjejer. (Man kan ju få prestationsångest för mindre)

Sidan är inspirerad av Sketch this cards och utmanar till att göra kort i mer "scrappad" stil. Alla gulligullgull stämplar är förbjudna ;-)

Blir du inspererad?, dra fram dina saker, skapa och gör ett kort du med :)

Happy scrappin'


Ps. Glöm inte att visa dina alster.

Ps2. Någon som vet hur jag kan lägga till en länk till en bild här vid sidan?>>
Vill att man ska bara kunna trycka på kortskissen och kreativ2008 knappen och därmed komma till rätt sida.
Jag har ingen aning om hur man gör. Totalt tekniskt ovetande. *skratt*


2 kommentarer:

Monica sa...

Äsch, kommer inte ihåg om jag skrev något eller ej innan. Visst är det kul att göra kort till de här skisserna? Förresten kan jag säga att din tavla fått så fina ord av våra besökare.

KarinSN sa...

mmm, om du mejlar mig kan du få koden som jag har som bild för att kunna lägga den i min blogg. Men som sagt, genom en enkel htmlkod kan du länka den uppladdade bilden ;-)

karinskort @ gmail . com

/Karin