tisdag, mars 18, 2008

En härlig dag...

...en härlig och snöig vinterdag

Dagen började med en mysig morgon promenad i skogen. Snön glittrade, himlen var blå och solen sken. Underbart. Lägg till lite fågelkvitter och trevligt sällskap så förstår ni hur trevligt det var. Kameran var dock på äventyr med min lillasyster. :(

Senare på eftermiddagen hade vi en liten playdate med Jenny och Noah. Dom (hundarna alltså) fick springa av sig på planen här, där vi bor. Busa, springa efter boll, och leta mat. (Det sista gäller nog mest Yatzy. Hon är skendräktig och därav ett riktigt matvrak just nu.)

Kameran hade äntligen kommit hem, så jag fick ta massa bilder också. Jag älskar solsken!

Nu på kvällen har jag och Yatzy varit på Rallylydnadskurs och vi var såå duktiga. Vi missade ju ett antal gånger när vi var på semester, så vi ligger lite efter men det gick bra ändå. Yatzy älskar att träna och sedan tycker hon att det alltid är ett plus att få en massa godis. Vi har med andra ord spenderad dagen utomhus. Jag har till och med haft termobyxor på mig. Jättehärligt! :)

Där emellan så har jag scrappat. *glad* Har försökt få klart en layout, den var till en av Maries utmaningar men som vanligt är jag "lite" för långsam.

Hur blir man snabbare? Tror att jag får öva på det...

Kan ju också berätta att jag har träningsvärk i armarna för att jag och skalpellen har varit bundisar nu i snart en vecka. (skulle ju spara in en hel del tid och smärta om jag hade en sån där fiffig lyxig maskin)

Ni får se en del av resultatet imorgon. Spännande eller hur? hihi...

2 kommentarer:

jenny sa...

jättehärliga bilder! :)

Augusti_73 sa...

GRATTIS!!!!
Tjohoo, rätt kvinna för jobbet! ; )
Kram!