lördag, mars 29, 2008

Ha koll på era påsar

Var på mässan idag och tappade bort en av mina påsar. Om någon snäll själ hittar den så skulle jag bli överlycklig. En riktigt bra hittelön utlovas!

Har gråtit ögonen ur mig så det räcker och blir över för några månader framöver.

Innehållet i påsen:

12st promarker pennor
2st dabbers (gul och rosa)
2st små påsar med tags (orange och rosa)
1st japanese screw punch
1st döskallestämpel (monterad)
1st vitt band
1st brunt band
1st grönt filtband i form av cirklar
1st påse med filtblommor

Med andra ord en sådär lagom kul mässa :(

/en rödgråten Helena

6 kommentarer:

Zarah sa...

Näääe! Stackars vännen! *kramar på*
Hoppas att den kommer hem!

Lina sa...

nämen så himla trist!!! *kram* sågs vi kanske på mässan? jag stod i Scrapperiets monter med en urtjusig magväska i skinn :)

Camillas scraprum sa...

Hoppas hoppas du får den tillbaka!!! Jag var på första mässan för nåt år sen och lyckades glömma min påse i Kortmakarens monter var också massor av varor för en större summa i den.innan den kom till rätta höll jag på att svimma av här hemma så jag håller mina tummar för att du har din påse hos dig snart!!

Anna sa...

Hoppas, hoppas någon får dåligt samvete och hör av sig till dig. Det är för jävligt rent utsagt att folk kan med att stjäla så. Eller så får vi hoppas att någon fick med den hem av misstag, att någon helt enkelt trodde den var hennes påsen.

Vårkramen Anna

CamillaB sa...

Usch din stackare! Hoppas den hittar hem till dig igen. Jag hörde att Maria hade en upphittad påse från igår men vad den innehöll vet jag inte...

Augusti_73 sa...

Fy vad trist. =(
*Kram*