måndag, mars 31, 2008

Kort och koncist x10

1. Jag har två blåmärken på min högerarm efter att ha burit tunga påsar.

2. Jag har träningsvärk i höger biceps

3. Jag har träningsvärk i mina lår efter att ha böjt mig upp och ner för att se alla papper längst ner alla montrar.

4. Mitt huvud är fullproppat med finska fiskeord efter att ha översatt från svenska till finska i tre dagar.

5. Jag skulle kunna döda för en chokladmuffins.

6. Jag är grymt avundsjukJennie som fick med sig sina pennor hem och som dessutom pysslat två ursnygga kort med dom.

7. Att gå hemma och hoppas i två hela dagar kan få ens humör att sjunka snabbare än Titanic.

8. Min skaparlust är borta precis som mina pennor.

9. Jag vill ha mina pennor NU!

10. Jag har slut på svärord.

/Helena vars underläpp är typ två meter lång vid det här laget. (Förstår du ingenting? Kolla här och här)

1 kommentar:

Monica sa...

Usch, jag hoppas du får tillbaka din påse!! Förhoppningsvis är det någon uppmärksam bloggläsare som upptäcker att det är du som är påsens rättmätiga ägarinna.