torsdag, mars 13, 2008

Min typiskta stil?...

...hmmm?

Jag försöker få till en ansökan till Scrapaddicted. Det var ju det där tjafset med att jag skulle våga mer eller något åt det hållet... ;-)

Jag har fastnat på kriterie 3*.

*[Jag vill att du gör ett nytt kort efter att du läst detta som visar din typiska stil och mailar bilden till mig.] Vill du läsa alla kriterier klicka>> här.

Min typiska stil? eh...? Vad är min typiska stil? Jag har inte en aning!! Har försökt komma på minsta gemensamma nämnare eller en röd tråd i mina kort och det enda jag kan komma på är att jag gillar lager på lager.

Nu när jag har närmat mig "att våga" steget så snubblar jag på en sådan fråga. Får man använda sig av en livlina undrar jag?

5 kommentarer:

petraso sa...

Typisk dig är välgjorda dekorationer i lagom mängd.....
tycker du ska visa ett kort med färgläggning ditt underbara med stjärnor.... Sedan tycker jag att du ska visa att du kan använda andra färge förskalor alltså inget blått grönt brunt grått.
håller tummarna för dig..... tänkt först söka själv för jag älskar det Stämplar Jane tar över....och massa av de andra hon har men jag känner att jag gärna gäst Dt lite runt kombinerat med inspirations uppdraget för inkido....

Zarah sa...

Harmoniskt och lager på lager är din stil... *tycker*

Annyt sa...

*klappar händerna*
Yes...bra att du söker!!
Jag brukar kolla in här ofta o inspireras, du gör grymma kort o ditt namn var det första jag tänkte på när jag såg att Jane sökte kortmakare...
U go Girl!!

Karin B sa...

Typsikt dig är lager på lager och 3D tycker jag!
Go for it girl!

Monica sa...

Absolut lager på lager, 3D, lite shabby chic utan att det är romantiskt (om det nu finns en sådan stil). Helt fantastisk är din stil hur som helst. Skicka med ditt kort som du gjorde till kortskissen den här veckan. Helt otroligt läckert!