lördag, april 19, 2008

I ♥ promarkers

...damdidam

Jag är så nöjd med mina promarkers. Har inte riktigt fått in knixet med att färglägga stämpelmotiv, men att lägga skuggor på papper och annat är superkul. Enda problemet är att man blir "lite" hög. *skratt*

Jag har så svårt för att vara långt ifrån pappret. Tänk er en gammal tant som sitter och kör bil. Byt ut tanten mot mig och ratten mot pappret. Ungefär så ser jag ut. hihi..

Nu måste jag åka och köpa några fler 3D kuddar. Dom tog slut mitt i pysslet. Ka-ta-strof!!

2 kommentarer:

Lily sa...

*fnissar* Kanske är det därför jag har huvudvärk i dag? Känner mig trött, sliten och ONT I HUVUDET. Jag målade med mina promarkers i går. Mycket.
Kanske kan jag bota baksmällan med mer promarkers?
*skrattar*

Sandra (Sasha) sa...

Så spännande! Vill gärna se hur du får till det.