måndag, april 28, 2008

{kortskissen}

...mitt kort den här veckan


15 kommentarer:

hannahoj sa...

Alltid lika snyggt som vanligt. det är lika spännande varje måndag att se vad du hittat på den veckan!

är det ok om jag länkar dig?

/Johanna

silwerstar sa...

Ett helt underbart kort!! Tack för inspirationen!

Maya sa...

For et utrolig nydelig kort!!! Har du sydd de hjertene selv???

tess sa...

jädrans i min låda vad fint!!!
Blev riktigt förtjust i dom hjärtana!
Duktig tjej!! =)

Marie sa...

Så fint, så fint... din kort är helt fantastiska!!

kram

Anonym sa...

Jaaaaa!! Du är super! Håller med om att grönt och turkos är jättesnyggt.
Maria
kramaria.blogg.se

petra/paradise sa...

åååh!! jag är KÄR!!!
Vad mycket fint du uppdaterat med det senaste!! ÅÅÅHh!! Jag blir så sur på mej själv när jag inte hunnit blogga runt som jag brukar :/
Det sista kortet är helt makalöst vackert!! WOW!!!!
Stor kram Petra

Monica sa...

Det här kortet blev jag alldeles kär i om man nu kan bli kär i ett kort. :-)

Anonym sa...

gudarna vad snygga saker du gjort, tösa-biten. har lunchrast på jobbet. vad jag saknar ha dator som funkar hemma! love you
mamsingen.

Kicki sa...

Jag bara ÄLSKAR det här kortet! Jätteinspirerande! Du är så duktig Helena och jag älskar verkligen din stil!
Kram Kicki

Augusti_73 sa...

Hääärligt kort! Jag gjorde inget denna gång, kom inte överens med skissen. Men du är bara så... wow!
Glada vappen!

Petraso sa...

Shit pommefritt så läckert!!!!

Underbara alster du gör kommer ju och kollar varje dag!!!

Ps vart kommer hjärtana i från???

Angela sa...

Så fint kort! Bara älskar hjärtanen!

Anonym sa...

Alltså det här var ju hur snyggt som helst. Tack för all inspiration, du är så duktig.

Kram

Maria (mek73)

Sandra (Sasha) sa...

Superfint!