torsdag, april 24, 2008

Äntligen...

...uppkopplad

Har varit utan internet nu i nästan två dagar. Precis när jag hade lagt in inläggen med fjärilarna och bladtjofixerna så slutade internet fungera. Gaah! Vi hade visst ett paket från comhem att hämta *fniss* Nytt modem och internet fungerar igen. Jippiee!!

Tack för alla kommentarer om mina egen gjorda dekorationer. Har man ingen siluette så har man inte. Visst, det är ett himla pillgöra och kan ta lång tid men jag tycker om sånt. Skalpellen är en av mina bästa verktyg.

kramelikram

3 kommentarer:

Karma sa...

Ja, man känner sig helt handikappad utan dator.....e man beroende eller? Älskar oxå dina superfina fjärilar, vilket tålamod du måste ha. Snyggt! E ofta här inne hos dig och inspireras av dina fina alster, så snygga och stilfulla. Läste om er hund Yatzy, jag är så glad för vi har precis köpt en valp, en liten cairnterrier tik som vi väntar hem i juni.....LÄNGTAR! må gott

Anonym sa...

Hej söta du!

Tack för en mysig stund i söndags. =)

Hur lång tid tog mitt födelsedagskort o göra igentligen undrar jag!?

Du är fantastisk!

/Stolt ägarinna av ett fjärils kort.

tess sa...

tänk på mig som var utan i 6VECKOR!!! och du klagar på 2dagar.. pyttsan =P