måndag, april 07, 2008

Ny vecka, ny skiss, nytt kort...

...kortskissen

7 kommentarer:

tess sa...

brolle alltså!!? det var som fanken.. jag trodde du hejade på bengtzing. Nu klättrade du lite på min plus och minus stege ;)
var thailand bra hoppas jag?
blev yatzy glad när ni kom hem ?=)
kram kram

CamillaE sa...

Gud, vad snyggt! Gillar både färgerna och formen!!!

LindaR sa...

fastnade på din sida en bra stund, shit vad snygga kort och annat du har gjort! sällan har jag blivit så inspirerad, det börjar bara klia i fingrarna! verkligen jätteduktig är du!!

Anna sa...

Supersnyggt kort!

Vårkramen Anna

Anonym sa...

Supersnyggt!!!!
Vad glad jag blev att du fick dina grejer från mässan.
Maria!

kramaria.blogg.se

petra/paradise sa...

Vilket fint kort du gjort!!! Snygga färger!! =D
Måste även säga att jag diggar fotona här nedan! De på dej å dina pennor!! Du är så söt vännen!!
Är så glad att påsen kom till rätta!! =D
Många goa kramar till dej!!
//Petra

terese sa...

mmm! vilka härliga färger!! :-)