tisdag, maj 13, 2008

Abstinens...

...En stor latte, choklad och inspiration, tack.

Jag har inte scrappat på evigheter och gud vad jag saknar det. Har mest gjort kort nu på sistonde. Blir ju en hel del med kortskissen och DT-alster till Scrapaddicted.

Det börjar kännas också, har inga idéer alls, helt tomt. (och så blev det plötsligt svart) Just nu känner jag bara för att spy på kort. Blä!

Jag vill scrappa scrappa scrappa och så vill jag få redigerat alla dom hundratals foton jag har på datorn så att jag kan skicka en stoooor beställning till crimson. Jag behöver scrappa nu! Åh, vilket I-lands problem. :)

kram
/Helena

Ps. Sa jag förresten att jag verkligen villvillvill scrappa?!... ;)

6 kommentarer:

Zarah sa...

Å jaaaa då åjadå å JA då? Jag vill att du ska scrappa! Så då blev vi två röster för att scrappa mot en styck dum idétorka på kortfronten. Haha, pilutta DEN då, liksom! ;)

tess sa...

håller verkligen med angående bonde söker fru!! hörde det på radion igår *skuttar oxå*
äsch då.. huvudet tomt? =/ tänk inte på "DET" så kommer det säkert nån briljant idé snart =)
kram

Aase/ängel60 sa...

Ja scrappa tillhör det väsentligaste.... du jar väl inte missat att det är träff på G. Kolla in på Handstämplats blogg :)
http://handstamplat.blogspot.com

Kram Aase

Mikaela sa...

Du gör så himla mycket snyggt!

Aase/ängel60 sa...

Hej, vad kul att du känner Melinda.
Vi jobbar tillsammans på en skola, hon är lärare jag förskollärare. Vi har några timmar ihop på fritids. Hon ska med på träffen...
Kram Aase

Jane sa...

Och du KAN faktiskt scrappa med paketen från mig me ;)